Předvánoční polétání s Combaty a posezení

06.01.2013 16:27

Na sobotu 22.12.2012 jsem svolal předvánoční polétání. Dojeli jen modeláři s combaty. Pozvání přijali i kluci combaťáci Zbyňa Majer (Zbek) a Helmut Herman (Helmík), druhý a třetí v Top Gunu za rok 2012. Dojel taky Jožka Budiš z Dubňan. Všichni natěšení na souboje. Jakub zalétával nového Miga-3 a tak se prvního souboje nezúčastnil. Šlo nás na start 6. To bylo skvělé. Bohužel po chvilce Jožka Budiš proletěl chumlem letadel a udělal chybu, když se zadíval na ostatní letadla a svoje ztratil. Jeho Messerschmitt se pokusil udělat díru do zmrzlé země. Zbytek souboje se obešel bez kolizí. A těch seků! Další kolo, šli jsme už jen v pěti. Stuhy se sekaly a Zbek s Helmíkem se sťukli. Rychlá oprava jak na závodech a zpátky do boje. Když jsme přistávali, tak Štěpán zvolal prosebně, jestli někdo neviděl kde je jeho letadlo. Dost jsme se smáli, Focke wulfa našel na poli s rozbitým čumákem. Hold němcům se nedařilo. Další kolo, šli jsme už jen ve čtyřech. Po chvíli rána a Helmík se srazil se Zbekem. Z křídla trčely nosníky. Ještě že si dovezli kopu letadel. Další souboj, přidal se k nám i Jakub po té co táta Emil si v Oktávii udělal dílnu a doladil Miga. Šlo nás 5. Dobré létání. Po boji jsem šel dát baterky na nabíječku. Štěpán něco na mě volal a já jsem přestal dávat pozor a zapojil jsem baterky místo do nabíječky do sebe. Rána, kouř, smrad a moje dvoje zničené lipolky. Jarda už měl všechny vylítané a tak si zalítali jen Zbek s Helmíkem. Zima nás vyhnala z letiště. A večer má být vánoční posezení. Malé zpoždění kvůly klíčům. Ale nakonec jsme se dostali do klubovny kroužku. Byla tam trochu zima, ale nakonec jsme si pěkně poseděli, popíjeli vínečko, baštili jednohubky a bokovinu. Na noťasu jsem pouštěl nové i starší fotky. Zavzpomínali na minulou dobu a na modeláře, kteří už bohužel nejsou mezi námi. I když se nás sešlo málo, bylo to skvělé posezení.

Co dodat, hodně úspěchů v novém roce. Ať to lítá !!!!