Archiv článků

Rakvické Burčení

29.10.2012 00:00
  Burčákové závody O víkendu se měly létat závody combatů v Rakvicích. Jardovy Hamalovi jsem donesl vrtule k jeho combatovému speciálu Iljušin I-17, a začal jsem ho přemlouvat aby jel se mnou na závody. Podařilo se a v sobotu ráno jsem zastavil u něho doma.Naložili jsme letadlo a nářadí...

Bitva o Radar,aneb jak se bojuje v zimě

28.10.2012 20:38
                         Bitva o Radar Blížily se poslední závody sezóny a předpověď nic moc. Začaly mrazy, ale nemělo pršet. Tak jsem v neděli ráno naložil rodinku, a...

Podařené Polétání v Kyjově 2012

14.09.2012 22:36
    Blížil se náš víkend a můj šéf nějak nepochopil, že potřebuji být už v pátek odpoledne ne letišti a podílet se na přípravě. No podle jeho slov můžu být rád, že budu doma v sobotu. Kydy jak firma krvácí a na place už stojí 3 auta,pro které nemá řidiče,hlavně je placen...

Polétání v Kyjově

08.09.2012 23:07
  Pozvánka na Polétání v Kyjově 2012. Kyjovští modeláři zvou všechny 8-9. září 2012 na modelářský víkend na letiště u Kyjova. Náš modelářský klub působí na letišti Aeroklubu Kyjov. Začali jsme pořádat dvě velké akce, soutěž obřích akrobatů a Jarní Polétání. Naši kamarádi...

Mizerná bitva o sudety

04.09.2012 19:30
  Do Liberce jsem se docela těšil. S rodinkou jsem si udělal výlet. Ve čtvrtek jsem sbalil starého Miga, jednoho nového Miga který byl po záletu, nového skoro dodělaného Thunderbolta, manželku, děti a vyrazil jsem do Jindřichova Hradce za bratránkem na krátkou návštěvu.Během pátku...

Soustředění v Kyjově 18.8.2012

04.09.2012 19:22
  Štěpán několikrát nadnesl  že by  jsme mohli udělat soustředění. Blížila se moje 14 denní dovolená a já jsem si řekl že by jsme to mohli spáchat. Sice to bylo na poslední chvilku ale řekl jsem si že by to mohlo vyjít.Poslal jsem meily a sms. V sobotu  ráno jsem dorazil i...

Soustředění modelářů z Kyjova a okolí.

16.08.2012 21:47
Tak jsem se rozhodl že po několika letech obnovým soustředění.Moje zaměstnání nedovoluje si něco plánovat dopředu,tak jsem soustředění svolal celkem na rychlo.Proběhne v sobotu 18.8.2012.Sejdeme se v ranních hodinách.Altánky,slunečníky sebou.Dovezu gril,tak si můžeme hodit nějakou flákotu na...

Klepec Brno,aneb jak se bojovalo na Sahaře

07.07.2012 17:55
  Blížily se závody v Budkovicích na letišti Czech Heaven. Chtěl jsem spojit závody s rodinným víkendem.Objednal jsem si bungalov v areálu.V sobotu se lítal Eurocap v motorovém vombatu. V sobotu ráno jsme vyrazili, rosničky hlásily tropické počasí. Nespletly se. V 11. hodin jsme dorazili...

Mokrá Bitva o pivovar. Plzeň

12.06.2012 20:40
  Blížila se neděle 10.6.2012 a já v Itálii. V pátek večer jsem měl dojet do Prahy a tam nechat kamion. Tak mě napadlo že by to šlo skloubit nějak dohromady. Napsal jsem Zbyňkovi  Majerovi (Zbek), jestli budou mít pro mě místo v transitu a po skončení závodů mě vysadí...

Bitva pod Chlumem

10.06.2012 21:00
  27.5.2012 v neděli brzy ráno jsem vyrazil na druhou misi v EPA Combatu. Tentokrát  směrem do Hradce Králové na bitvu pod Chlumcem. Kousek před Hradcem jsem dojel oktávii se zlínskou značkou a z kufru koukalo něco povědomého. Přijel jsem blíž a poznal jsem směrovku od kuličkové...